om dig.

se här, maja har kommit igång med bloggen.
ja, tyvärr ser den ju allt annat än kul ut. men jag fick faktiskt till den igår, men glömde spara :/ .

idag har jag vart i skolan, blev lite sen men det tyckte Nicklas var helt okej.
skolan gick fort idag, innan jag visste ordet av var det slut för idag.
då stack jag linnea och elvira till biblioteket och pluggade, det blev ingen trämnning för mig idag.
får se hur halsen o näsan mår imorgon, om jag kan träna då.

ikväll har jag bara pratat med toris på msn, o tagit de lugnt.
borde kanske plugga eftersom jag har prov imorgon, men aja det är mysigare med tända ljus o en dator i knät !

dagens kläder : jeansleggins + randig tröja.
dagens låt(ar) : det här är vad dom säger   och   I will bring you flowers in the morning .
dagens saknad : kusinerna, maja walleng och julia leanderson !





jag skulle ju kunna leva utan dig som jag gjorde förr,
men det är svårare nu när du har knackat på mitt hjärtas dörr.







toris .
så mycket skit att man kan tro miljoner magar tömts.
sanningen är numera ett minne blott,
för varje sak du lägger till försvinner nått.




hadebra :*
/MajaLundmark

Kommentarer
Postat av: Tora Hall

smärta är nog de värsta man kan uppleva

att bli sviken och att finna lyckan som man tror är ens utväg känns så himla underbart men de visar sedan gång på gång att sveken förföljer än och att man inte kan göra något åt de, de är det vi får leva med.

men trotts allt man går igenom så finns de alltid någon som tror på en och du är den som jag märkt gör de du är en fin själ de skulle finnas flera själar på denna jord som är som dig Maja Lundmark för du är den finaste själen av dom alla !

<3

2009-09-21 @ 23:02:51
URL: http://toraamanda.blogg.se/
Postat av: maja

aw, toris !

du är underbar, och du förtjänar bättre än såhär !

det löser sig ska du se, det vet jag ! <3

2009-09-21 @ 23:08:13
URL: http://majaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0