tjatja !
nejvars, usch ! det blir lite mycket sånt i skolan.

i tisdags tror jag det var, gick vi HP1 or runt o snackade lite med de andra ettorna på skolan.
tänkte säga :
tjatja, hp1 hääär. party med oss fredag v.42 kom då .
(med krilleboooooi's fantastiska dialekt (host) )

men tillslut blev de mer: hejhej, vi skulle vilja att ni fyller i den här lappen.
hihi, men vi är bra .
måste berätta en sak, ett klassrum vi gick in i var väldigt muntert.
hälften av alla hade svarat nej på frågan om vi skulle hitta på något tillsammans alla 1or.
ojoj, kul klass liksom.

o så hördes det från ngn där bak :
- kan dom inte gå snart, vi har ju faktiskt fysik.

som om det vore världens roligaste ämne.


jaja, nog om det.
imorgon är det fredag, vilket innebär lön och helg !
sånt gillas,

♥.



då ska jag gå på stan med maja efter skolan, o leta lite paket till alla som fyller år ! (:
sen ska hon sova här !

på lördag ska jag till matildasvenler, favorit-före-detta-grannen



nu ska jag nog sova snart, inom en timma eller så iallafall !
Så godnatt med er, ha det fint !
/MajaLundmark




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ses hos Matilda snygging! :*

2009-09-24 @ 23:48:28
URL: http://alexandravragovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0