butterfly, fly away.

hej igen !
ska väll ta tag i min blogg igen, för det blir nog den här som jag fortsätter skriva i .
har ju min andra med men den orkar jag inte med .

skolan och innebandyn har dragit igång, och jag trivs som  fisken i vattnet !
HP1 måste ju vara de bästa människorna på jorden.

linköping fick besök av familjen lundmark/kennmark igår. de blev av med bla. 15 par skor som delades upp systerligt !
sånt är kul !

jag hann även med att vara med maja och elvira, hos elvira ett tag. tror att tranås hade sin tråkigaste natt !
inget hände, inget alls .
men sen inatt sov maja eriksson hos mig, det är alltid lika kul .
eller ja, det har vart det båda gångerna hon sovit här. men fler ska det bli ! (:
eller hur majis ?

idag spelade jag match, mot sävsjö.
1-2 blev det, jag spelade jävligt dåligt så jag är extremt trött på mig själv.
nu i veckan blir det hårdträning sa nisse, så hoppas de går bättre då.
var så himla förkyld idag så andas kunde jag knappt göra.

nu borde jag plugga egentligen, men det orkar jag inte heller..
ska nog bara skriva .

ha det bra !
/MajaLundmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0