sunshine in the rain.

hejhej !
sist lovade jag att skriva om HP1 partyt och matildas fest, så det får jag väll ta och göra ;)

HP1
herregud, vilket ös!
det var tårta, paket, spel och galna danser !
ja, det som hör party till. jag hade skit kul, och jag vet att fler håller med mig !
så fler HP fester ska det bli (Y)

Matilda
god middag, knäppa lekar och moppe i tranås !
ja, tro det eller ej. men jag körde moppe inne i tranås, med louise där bak.
och det gick bra :o . andra gången jag körde typ !
fick korv och massa roliga foton, (:

denna helgen har vart mycket speciell !
på fredagen efter skolan blev det golden thaii som börjar bli en tradition (i tre-fyra timmar)!
hihi, sen stack jag och maja hem för att göra i ordning oss till kvällen .
vidare till Lisa sen där det blev en hel del människor !
där slutade det dock inte så bra, inget vi ska gå in på.

idag (lördag) vaknade jag med maja, vi såg en film och bara va.
extremt skönt efter en kväll som igår.
sen åkte hon hem till aneby igen, då träffade jag majaw !
myskväll med gurka o dipp, riktigt bra (:

jääs, där hade ni mina två senaste helger ! (:
nu blir det lugnt ett par veckor framåt eftersom innebandyn dragit igång .
det kan ju vara skönt det med !


nu ska jag nog göra något vettigt. typ ansiktsmask klockan 01 på natten .

HADET ! :*
/MajaLundmark






I don't know where I crossed the line.

Was it something that I said,
or didn't say this time.

And I don't know if it's me or you?

If it's gonna be a rainy day,
there's nothing we can do to make it change.

We can pray for sunny weather,
but that won't stop the rain.

Feeling like you got no place to run,
I can be your shelter 'til it's done.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0