share my life with you.

Hej!

upptäckte att det var ett tag sen jag skrev här, det är nog på tiden nu. .
med mig är det bra, bara lite krasslig i halsen efter att ha tillbringat massa tid med majaeriksson !
hah, hon smittar!
hemskt, hemskt bra är hon (:

den helgen har/ska varit/bli bra:

* golden thai med elvira och majae på fredagen efter skolan, sen hem till aneby !
oj, det där vart ju fel. fast det känns faktiskt som ett hem, ett andra hem. för jag trivs hos maja och familjen eriksson. (a)
iallafall så åkte vi till en av majas systrar, emma tror jag det var (A) . har inte riktigt koll på dom (;
det var trevligt, vi pratade en massa . sen var det dags att dra till maja och fixa för att sedan åka till kyrkan där det var musik-maraton med massa bra uppträdanden !
träffade lite av majas vänner, trevligt !

*lördag: skulle egentligen haft match mot nässjö, men dom hade kort om folk så den blir troligtvis på onsdag istället!
öppet hus, sedan fika hos fannyehn som sjunger som en gud!
och sen kom linnea hem till mig på kvällen. vi åt god mat och lyssnade på föräldrarnas prat från undervåningen.

*söndag: kanske tipspromenad med mamma, pappa och majawalleng. sedan blir det nog sommen och köpa ny säng ! :D på kvällen kommer nog majae hit ! skulle dock vart kul att vara med och träna de små småttingarna igen, (;  . 

*måndag: plugga satan, ursäkta uttrycket. men plugga måste jag göra, massa ! sen blir det träning (:


yes, nu är det väll dags att sova antar jag .

Godnatt och pusspåer ! :*
/MajaLundmark



Nåt borde sagt dig,
hur mycket mera av kärlek du missat,
i rädsla för svek.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0