autumn


hej igen.
mitt liv är en bergochdal-bana utan slut.
eller, någon gång kommer väll slutet men iallafall.
jag får ingen ordning på mitt liv.
det kan vara förfärligt, det kan vara så bra .


"I can see the first leafs falling,

they're all yellow and nice .

It's so very cold outside,

like the way I'm feeling inside .
"


det är kallt, nästan höst nu.
en röd-gul vacker färg över allt, så långt som ögat ser.
jag skulle behöva någon som dig.

det är synd,
för när jag kunde blivit din, visste du inte vad du skulle göra.
det kallas tvivel, det där som stör.
spelet är slut, du förlorade.
jag föll för dig och du förtjänar en nomnering för rollen du spelade.
nu kommer natten, den svåraste tiden av alla.
samtidigt som alla färger blir gråa, försvinner mitt mod.
 
RÄDSLAN får mig att vilja ha dig,
ALLA vill väll ha dig.
DU får mig att vilja ha dig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0