. .

hejhopp.

här kommer nu en liten uppdatering ifrån en trött maja lundmark som har jobbat tre dagar i rad.
torpön är det som gäller nu och det är trevligt ! problemet är sömnen, den påverkas !
blev ju ganska sent på valborg, var hemma vid 2. därefter gick jag upp vid 7 för att göra iordnig mig för att dra mig till jobbet. efter jobbet blev det till att träffa massa mys kompisar :] och tidigt upp sen igen .
idag blev det också tidigt och iväg till jobbet, dock slutade jag vid halv 3 och satte mig ute för att läsa lite so.
det lyckades inget bra alls.
provet imorgon är jag inte så säker på heller, det blir nog inget bra av det .
så istället för att sitta här borde jag plugga, men min ork saknas !
ni som kan överdrivet mycket om USA kan ju pallra er till junkaremålsskolan och skriva mitt prov imorgonbitti !
känn er välkomnade att hjälpa  :] !

på valborg var vi hemma hos mig ett tag och taggade, sedan blev det utgång till pierre.

där var det fart och fläkt vill jag lova, med mycket trevligt folk !
sedan gick vi vidare till stan, träffade ännu mer folk .
trevligt trevligt !

jaja, nu borde jag gå och lägga mig med mina so-papper.
ha det bra allihopa !

pusspåer !
/majalundmark ♥

.

i here i go again on my own, going down the only road i ever known.
now i know how it feels, to walk alone the lonely streets of dreams.
i guess it's over, im a fool again.
how can i move on, when i'm still in love with you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0