?

hejhej (:
det var ett tag sen, hur står det till ?
med mig är det ganska bra, har haft långledigt och hunnit med en hel del mysiga saker ! :

tis 19/5
vaknade av tomtebloss och mamma viskandes : maja, vi ska fira moa .
moas födelsedag var det allt och att vakna och komma på att det är sista skoldagen den veckan var inte helt fel vill jag lova !
framåt kvällen åkte jag och some friends ut med båtar . det var mys vill jag lova, vi grillade och snackade massor !
hemvägen blev väll ganska vild men jo, trevligt det var det allt ! tack L L F J H S O !
<3

ons 20/5
vaknade frammåt 13,30 och gjorde iordning mig. lovisa kom och hämtade mig så åkte vi, L och F ut till lovisa på landet !
där vart det filmmys och mycket skratt ! sedan brummade vi in mot stan igen för att hälsa på hos august ! trevligttrevligt !

tors 21/5
tog sovmorgon även denna dagen, sedan vart det lite snack o fix inför kvällen. 
några av oss träffades hos mig innan sedan blev det utgång till august !
där var det roligt vill jag lova.  var nog dock lite besviken att gitarren inte följde med till gapet senare på kvällen, men det gjorde munspelet ! 
och det dög det med (: 
L, (hon som är halvbög på heltid) följde med mig hem och sov här. myspys med snack till halv 4 snåret då vi somnade.

lör 23/5
vart det lite små partaj hos lovisa, i lägenheten. eller ja, partaj o partaj men vi umgicks 15 pers eller ngt o hade det bra liksom ! (:

söndagen blev lugn och nu är det måndag igen ! 
sucksuck, skolan känns allt annat än rolig och lätt just nu ! 
lärarna vill typ kväva oss med läxor, skönt att det är ungefär 2 veckor kvar bara !

hah , läste mitt horoskop imorse :
Blev det möjligen lite för mycket firande i helgen?
Du förefaller ganska trött och hängig för ögonblicket.


skumt såntdär !

men hjälp, någon som har ett tips på vad jag kan vara på jippofotot ? (A)

kände att det blev ett ganska långt inlägg ikväll, men det får komplettera de andra dagarna då jag inte varit så aktiv.
nu ska jag gå och lägga mig skulle jag tro, 

ha det bäst oså ! :*
/Maja Lundmark



ur mitt hjärta, ur ingenstans :
vi lever i en låtsas värld, full av ideér om hur allt borde vara.
jag är förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0