out of my reach.

hej.
idag har vart en underlig dag.
den började med en försovning men hann till skolan iallafall.
först skulle kamratstödjarna, däribland jag, vandra runt till alla sexor och spela teater.
-jag och lovisa skulle bråka för att jag hade skrivit av henne på ett prov. vi skrek o härjade med varandra.
när vi kom in i första klassrummet skriker L och puttar mig. E ifrån 6an tar tag i L o frågar vad hon håller på med men vi fortsatte at härja.
när teatern sedan var klar berättade hon att hon trodde vi bråkade på riktigt, hon är söt hon.
jaja, sedan var det hemkunskap med bränt kött och äckliga kockar.
fyfasen vad jag, L och F blir äcklade alltså.
resten av dagen flöt på och nu sitter jag här, borde egentligen plugga.
har prov imorrn, sista i Junkaremålen !
fast jag har tappat bort målpappret så jag vet inte riktigt vad jag ska öva på, men det ska nog gå bra ska ni se.

imorgon är det torsdag och vi har bad, hoppas innerligt att mitt sår inte tar skada av det "trevliga" vattnet i badhuset!
nellie och jag ska kråla med cyklop, simfötter och snorkel !
sånt tycker vi om liksom !

men hallihallå, är det någon som vill hjälpa mig att göra min blogg fin ?
hjälp uppskattas, eftersom jag inte förstår mig på det själv !
hör av er till mig !

typ, dagens låt: soulja boy -kiss me through the phone.


nu ska jag sova, sängen kallar !
ha det så bra.
pusspåer ! :*
/MajaLundmark

I've got this feelin that won't subside.
: /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0