ge mig sommar, sol och en häftig pool.

hejhopp, semesterdopp!
snart iallafall.

nu är det bara en vecka kvar i skolan, sen är det avslutningsveckan !
det känns så jäkla gott.
sen blire gymnasiet oså, bara 3 år kvar i skolan ! (A)
fast, det slog mig du att det är i och för sig ganska mycket.
jaja, ett låångt sommarlov ska bli skönt nu iallafall !
planer inför lovet :
inga, så känn er välkomnade att bjuda med mig på utlandsresor, utflykter och dyl. !  :)


min helg har vart ganska toppen faktiskt, om man bortsen från idag då.
vaknade med huvudverk som blev ännu värre när vi åkte i snokabacken på torpön. uschusch !
gådags kvällen blev rolig, träffade min systers vänner och umgicks med mina tränare.
yes, låter lite wierd men vafan.
det var roligt, trots att jag alltid lyckas vara yngst !
men det är ju inte alla som vet det, brukar köra med :
- hejhej. det är jag som är maja, fridas tvillingsyster.

det är ett antal som har gått på det ! :D
har också fått höra en annan variant :
- maja, du och frida skulle fasen kunna vaera siamesiska tvillingar !

då var jag tvungen att säga som det var till lilla p-lina.
.gumman, nu är det så att om man är siamesiska tvillingar. då sitter man ihop !
hon är allt lite blond !

wellwell,
nu ska jag nog sova.
måste ladda batterierna inför en ny vecka.

hadet fint !
pusspåer ! :*
/MajaLundmark



vi är tydligen inte sådana som i slutet får varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0