förvirrad

Jaha, ännu en ny vecka full med aktiviteter.
Har en del inlämnings arbeten att göra och nationellt prov.
Att det är på fredag den13 jag ska skriva provet gör ju inte saken bättre.
Är så grymt nervös !
På lördag blir det torpön, ska på arbetsintervju.
Nog om det,.

Tankarna i huvudet just nu är inte lätta att förstå.
Vet inte riktigt vad som är påväg att hända.
Jag måste veta, så jag får komma på ett sätt att ta reda på det .
-smart va ?
-oja,

Jag behöver helg igen eller lång ledighet. ( med betoning på lång ! )

tack för allt prat idag brudar, det var välbehövligt.
 RUT-tut är såå bra .

har klippt och färgat håret också, kan vara värt att nämna.
vet inte riktigt vad jag tycker om det, men jaja. .
bild kommer väll så småning om ;] .

 Dags att krypa till kojs, ha det fint !
pusspåer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0