serendipity

Nytt inlägg från torraste 9 an -09 !
Hm, ja det där låter det ! vilken ära, eller ngt ?
Jaja, så kan det gå när man ställer upp på tävlingar sådetså!

Fint väder, varmt vatten, en bra bok och musik . vad mer kan man önska sig en var´m sommardag ute i sommarstugan, utanför all civilisation ?
jo just det, civilisationen.
sommarjobbet har kommit igång, och jag jobbar varje jämnvecka !
jag saknar mitt förra sommarlov lite grann faktiskt, skönt att bara ligga och steka i solen ! just nu är jag blek som ett lakan ! bläää

förresten har jag köpt en ny dator ! bärbar, så mycket smidigare än min förra stationära som hade virus och inte ville sig ..
sen har jag, stina och nathalie sålt våra vatten skidor som vi vann förra året med, just nu känner jag mig RIK ! :D


hahah, hittade en as kul sida igår när jag satt och kollade lite på nätet ! besök säger jag bara !
http://www.tjuvlyssnat.se/kategori/fjortisar/page/2

wellwell, tror att jag ska sova nu ..
hadetbäst !
pusspåer :*
/MajaLundmark

när du misten en står det tusen åter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0