heartache


hejsan !
didiidi, nelliepellie är bra (:
var bara tvungen att skriva det .


det händer ingenting i mitt liv just nu, det är riktigt tråkigt .
jag vill ha någon som livar upp det lite tack !
eftersom det inte händer något har jag inte heller något att skriva om.
seriöst så känns det som att jag bara har vart på torpön och jobbat..
vill träffa mina vänner nu ! !
jag saknar dom så in i, ja vad säger man bänken har jag för mig idrotts-dan på fröafall sa . .
lovisa, maja, julia, linnea, nellie, lars, elvira, mimmie, filippa, jenny,  stina . . ja listan är låång !

7/7 fyller min farfar år också, så då blir det till att fira honom (:
det är en bra gubbe det.


men ge mig helg, ledigt, äventyr och massa sol !

puss&krampåer!
/majalundmark :*







Mina förhoppningar byggs upp gång på gång,  
men varje gång får jag se dem falla. 
En till färg blir grå
och det är alldeles för svårt att titta på allt när det 
långsamt försvinner.
förvirrad.
 

Kommentarer
Postat av: Nelliepelli ;)

vem är det som är bra egentligen? :O

saknar dig, men på tordsag blir det galet kul ju ! :DD.

pusspuss<333

2009-07-08 @ 00:28:22
Postat av: maja lundmark

jag älskar dig nellie ! <3

2010-08-12 @ 23:52:57
URL: http://majaalundmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0