give me something i could live for

gaaah, mitt liv är så boring just nu .
morgonen började så sämst som den kunde men lyckades senare bli ännu sämre,
fyfan .
jag får spader av att vara hemma, så jag begav mig ut till farmor och farfar utanför sandvik.
senare kom lovisas familj och hämtade mig så åkte vi till lägenheten och gjorde pizza och bara tog det lugnt . 

dagens saknad: min syster
dagens favorit(er): farfar och lovisa
dagens drog: massa vatten, i don't know why ..
dagens låt: Robin Thicke -  superman

jaja, jag känner att mitt sommarlov slösas bort när jag sitter här hela tiden.
men vad ska man göra när dagen är trist och grå och regnet öser ner ?

imorgon, 8/7 vill familjen att vi ska dra till skara. men noway,
tänker itne sätta mig i en bil med dom till ett regnigt ställe där man måste frysa.
nej, jag ska träffa nellie och linnea imorgon .
dom är tusen gånger bättre än skara, det vill jag lova.

och jag vill ha hjälp !
snällasnällasnälla !
fast snart vore också trevligt, var ett tag sen nu . .

yes, men nu kallar sängen
pusspåer :*
/MajaLundmark

ge mig något jag kan leva för,
visa mig vad du egentligen känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0