klant

ja, jag är duktig på att ha ordning o reda. nästan iallafall.
jag har lyckats tappa bort en mobiltelefon, som jag fått LÅNA av telia .
( min telefon är på lagning, där av lånetelefon. )
använder nu en av min pappas, tyckte han hade för många så jag lånar den . .


idag har jag vart i skolan, holaveden på teater och sedan gick jag till polisstationen för att kolla efter min mobil.
men nej, ingen mobil där heller. .
sedan skulle jag o fanny ta oss hemåt. . det gick inte så bra, hon hade punka .  sen skulle vi ta en "genväg" genom skogen, hmm. .  tog 2 timmar hem :S ..
men kul vare !



har vart sargvakt ikväll också,. . i pauserna var det kul, :] . sen åkte jag, billan, carro, andreas, viktor o petter till ica :] .
sedan körde andreas hem mig, billan o petter .
tack !




pusspåt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0