Att falla för fel person,

"det suger att falla för fel person.
Man faller ändå för att man tror att personen ska ändras"



Kom inte och säg att du inte ser branden,
så ta mig nu i handen.
Ville vandra som om det var du och jag,
iallafall ett litet tag.
Du lekte bara och ljög för mig,
jag som trodde jag dög åt dig.
Jag orkar inte mer,
vill inte längre tryckas ner.
Men nu är det över,nu har du gått,
jag är inte så tacksam för det jag har fått.
För det jag fått är såret i hjärtat som svider,
du borde ju se hur mycket jag lider.
Jag vet att jag hittar någon ny och bra,
någon som mig verkligen vill ha.

Det finns någon för mig för alla,
någon som får en att falla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0