4-3

- Snooze !
min första tanke imorse, sedan kom jag på att anledningen till att vakna så tidigt var : MATCH !

gick ner till billan och dunkade musik, pepp ! :]
drog iväg till wrigstad, med billan, p-lina, nathalie, helene, samuel och lille oliwer :] .

Olivia inledde matchen med ett härligt och välbehövligt mål,
elisabeth styrde in en boll ifrån nathalie och så gjorde olivia ett mål till sen :] .
matchen slutade tyvärr med 4-3 till Wrigstad, men jag tyckte vi kämpade på bra med vår 9manna trupp ifrån tranås .
vi hade dock gärna vunnit en match, men vi har ju en kvar att tagga till ! sen bär det av till Göteborg på cup ! 

vårt  f16 lag ligger sist i serien med 0poäng, :$ . men har kämpat på iaf, har ju vart nära vinst ett antal gånger x] .



aja, nu ska väll lovisa komma hit snart hoppas jag.
sen blir det lungt ikväll.



pusspåer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0