kimmunnicatorn<3

hej gott folk !
Idag har vart den segaste dagen på mycket länge, trött, sliten, suris . . ja på den vägen är det .
Har spelat sims och läst massa bloggar idag !
-och funderat över gårdagen och livet, men man blir inte klokare för det verkar det som.

Igår var jag och några brudar i Boxholm, härligt härligt, men farligt farligt !
Blåmärken och trötthet är väll sånt man får räkna med !

Nu tänkte jag baka lite jul-godis, lussebullar och snickers ! ♥
För det kommer göra min kväll, + att jag har snackat med Stina om hennes dag (Stina stack till utlandet igår för att vara börta 2 veckor från mig ! )

Imorgon är det skola igen, massa läxor att ta tag i !

pusspåer!
/MajaLundmark :*

I don't wanna run away,
but I can't take it.
I don't understand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0