goodnight sweetheart .

Hej hopp.
Det var ett tag sen, jag är inte aktiv här alltså !
Idag vaknade jag upp i stugan på torpön, jag har jobbat idag förstår ni.
Och förutom att rösten försvinner då och då, huvudet dunkar och näsan rinner är det bra.

Nu kommer jag inte tjäna mycket mer pengar heller,
för sommarjobbet börjar lida mot sitt slut. .
jobbar en dag till, och reserv två  .
det är lite sorgligt, kommer vara fattig fram till nästa sommar. .

för övrigt har det tagit 3 timmar för mig att skriva detta inlägget.
jag ser på film och planerar morgondagen.
För imorgon ska jag, Linnea och Nellie på cykelsemester.
Hurtiga är vi och det ska bli väldigt mysigt !
det blir samling vid beck sedan iväg, fika vid ramfall och handla i asby lanthandel x] .
sen ska vi bada, snacka o bara umgås all night long !

jaja har skaffat ny blogg också, får se vilekn jag fortsätter med. .
majaalundmark.blogspot.com

nu ska jag sova, upp tidigt imorrn.

hadet bra
pusspåer :*
/ maja lundmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0