vårkänslor

Jag har märkt att jag inte varit så aktiv här på sistone och det har hänt en hel del sen sist.
Vi har haft volleyboll-turnering i skolan. 9K satsade på utseendet, och temat blev clowner.
Vi var lätt snyggast och kom på tredje plats, pallplats !
Grattis till oss typ !
Familjen Lundmark-Kennmark har även fått en ny "medlem" i familjen nämnligen:
-Petter Carlsson fridas pojkvän, välkommen välkommen.

Jag har tagit bort ett födelsemärke, och fick sy 6 stygn i huvudet.
Så nu har jag ett snyggt ärr och lite snagg över örat.
Igår, tisdags var jag på HP2: ornas modevisning.
Grymt bra jobb, med snygga kläder och modeller ;].
Vänta bara tills om två år, då kanske ni får se mig, Lovisa Johansson  och Elvira borg där .
Grr liksom . 
Aja ni kan ju läsa om vad jag har styrt med de senaste veckorna på min bilddagbok.
Jag skulle få kramp i händerna om jag skrev alt här.
maja-lundmark.bilddagboken.se

Idag var den sjönaste dagen på mycket länge. var ute och gick flera gånger, och låg o solade !
låt värmen vara kvar nu, snälla.
får fina vårkänslor, som  jag tror kan hålla i sig.

Nej, nu kallar mina papper/läxor om Islam.
Ska gå och lägga mig o läsa dom, sedan blir det till att sova.
Skola imorgon igen, men nu är det snart lov !




I can't get you out of my mind.
It's silly but I think about you all the time.
All you have to do, is give me a sign.
To make me fall in love with you.

:*


Pusspåer  !
MajaLundmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0