.

Hej hopp.
Det var ett tag sen, jag är inte aktiv här alltså !
Idag var jag hemma ifrån skolan, men förutom att rösten saknas,
huvudet dunkar och näsan rinner är det bra.
Okej, bra var nästan överdrivet.
Det är en massa i skolan och mina föräldrar är stollar.
Jag behöver komma bort härifrån, så snälla ge mig lov igen !
Jag kan glädja alla med att det är 57 dagar kvar till skolavslutningen !
Då blir det statt och massa vänner och avsked !
Både bra och tråkigt faktiskt, men tro det eller ej.
Några kommer jag sakna ifrån klassen, och mina små pluttar ifrån 8K .
Maja, Matilda, Matilda och Amanda ni kan känna er träffade.

Vad händer i helgen, ja ni . .
Detta :
fredag- skola och hem o slappa . kanske hitta på något med någon ? :]
lördag- ungkraft-festivalen med rut ! dansar klockan 23,05 i folkets park i husqvarna.
söndag- plugg och slapp ..

Vet ni vad det betyder, ganska tråkig helg !
Så snälla hör av er !

Love is like oxygen.
Love is a splendoring thing.
Love lift us up where we belong.
All you need is love.
5/4




Ha det bäst !
/ MajaLundmark


[email protected]
maja-lundmark.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0