helg

 
Alldeles nyss fick jag höra ett skratt och att du hade saknat mig inatt.
men det är över?



igår var jag med lovisa-fisa, vi var barnvakt till hennes minikusin i trehörna :] .
sen stack vi hem till hennes place på landet , vilket jag tycker är väldigt mysigt !
vi åt god mat, såg på tv och tyckte illa om carolina af ugglas eller vad hon heter . .
när maten var uppäten, och så ska det låta var slut började vi göra oss klara för avfärd.
vi stack hem till tranås, ica o köpte godis. . sedan träffade vi filip .
efter det stack vi hem till mig o tvättade håret, sen ner till stan igen :] (A).
stack till citygrillen, träffade massa folk !
lovisa frös som ett får så vi åkte hem runt halv två tiden. .

idag har jag vart och jobbat på torpön, det var kul men stressigt !
orkar inte berätta så ingående, men ikväll ska jag vara med maja .
det var planerat att vara med jenny, men hon skulle vara med robin o viktor eller något ..

men det ska bli  mysmysmys med maja ! 
nu ska vi dra, flöta tror jag (A) .

pusspåer :*
 
/maja lundmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0