I burn for you .

hejhej :]
här kommer en uppdatering av en förkyld maja lundmark.
idag var jag i skolan, mycket segt ! eftersom vi var och kollade på
HAMLÄTT så förstördes dagen ännu mer.
vi fick sluta klockan tre, då följde jag elviraa hem sen vandrade jag en sväng på stan. .
hamnade till slut hos min gullkusiner, vilket resulterade i  barnvakt i tre timmar :].
det var mys för de är så söta.
idag har jag också hunnit med att sakna min plutt, <3
höll på o glömma, måste ju säga till alla hur eländigt det är i skolan just nu !
fyfasen, massa läxor,prov,inlämningsarbeten och förhör!
det är inget jag tycker om, så om ni är sugna på att plugga har jag en hög  läxor här som ni kan få låna !
jag blir mer än gärna av med dom !

nu kallar sängen på mig,
ha det bäst !

Another day, without your smile.
Another day, just passes by.
Now I know, how much it means
for me to stand right here with you.
The time we spends apart,
will make our love grow stronger.
But it hurts so bad I can't take it any longer.
I miss you,
andreas,
5/4
<3



pusspåer !
/maja lundmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0